czwartek, 24 października 2013

Drobne nowości

I tak mija mi kolejny dzień w nowym miejscu.
Powiem wam,że mija prawie tydzień odkąd tutaj mieszkam i nie mogę się póki co przestawić.Jestem szczęśliwa że w końcu mamy swoje M. ale do pełni szczęścia jeszcze czegoś brakuje ... Tak to jest jak całe życie mieszka się w dużym mieście,człowiek nagle zmienia swoje życie i bum ... Coś jakby chandra? Tęsknota?

Wiem na pewno,że moje klimatyzowanie się w nowej miejscowości będzie trudne :)
Może macie jakieś dobre rady jak sobie z tym radzić? :)

Dzisiaj chciałabym wam pokazać kilka nowości które do mnie dotarły :)

Pierwsza rzecz,to lakier który udało mi się kupić w Rossmannie
Lovely Blink Blink nr 1,piękny fiolet - już wylądował na paznokciach :) Kosztował chyba 5,99 zł





A teraz zakupy z allegro :)

Gdy zobaczyłam że kończy mi się odżywka do paznokci,postanowiłam poszukać jakiejś dobrej oferty.Trafiłam na nią w kwocie 30 zł,przejrzałam ofertę sprzedającego i wybrałam dodatkowo top coat.


Seche Vite wyniosło mnie 20zł,ogólnie z wysyłką zapłaciłam 55 zł :)
Mimo że używam top coat'u Kinetics to Seche Vite dobrze mieć w zapasie! :)


Ostatnią rzeczą jest zestaw do włosów Macadamia. Od dłuższego czasu miałam ochotę na te kosmetyki aż w końcu się zdecydowałam.
Zestaw kosztował mnie 35 zł

Jest to maska do włosów bez spłukiwania oraz olejek


Jestem bardzo zadowolona ze swoich zakupów :)

Na weekend wybieram się do Wrocławia,może coś ze sobą przywiozę! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram