poniedziałek, 7 października 2013

Jesienne manicure

Kostka Essie tak stała i na mnie patrzyła :)

No to wyciągnęłam dwa lakiery,te na które miałam największą ochotę i jest! :)

Malowanie było 3/2

Na większą ilość paznokci trafiła piękna szarość,ja ją ubóstwiam,jest to mój hit na jesień!




Nie zwracajcie uwagi na małe niedociągnięcia :) Zdjęcia robiłam od razu na świeżo po pomalowaniu,mogłam najpierw ogarnąć pazury :)
Powiem wam,że po zmianie kształtu paznokci ciężko mi się do nich przyzwyczaić.
Chyba znów wrócę do migdałków :)





Lakier trzymał mi się na paznokciach 3 dni bez odprysków i starć,później zaczęły się odpryski.
Takiemu kolorowi można wybaczyć wszystko ;)

Niestety nasza pogoda się popsuła :(

Przyznam,że dzisiaj zrobiliśmy bardzo ważny krok w naszym życiu,podpisaliśmy umowę kredytową na mieszkanie! :)

1 komentarz:

Instagram