czwartek, 31 października 2013

Nude z pazurem!

Witajcie kochane,

Dzisiaj chcę wam pokazać mani z pazurem :)

Kiedyś,jakoś w wakacje miałam małą wymiankę  z Tamit24 :) Zostałam obdarowana cudownymi ozdobami do paznokci. Wykorzystałam tylko okrągłe neonowe ćwieki i tyle. Leżały dość długo i czekały na swoją kolej,aż tu nagle wyciągnęłam je i zaczęłam grzebać.

Postanowiłam zrobić delikatny manicure z lekką drapieżnością.

Wybrałam małe kwadratowe ćwieki w kolorze srebra,do tego czarny lakier z Essence i mój ulubiony lakier z Manhattanu 12G. Mogłabym go nosić cały czas :)

Przyznam szczerze że to zdobienie mega przypadło mi do gustu!! :)




Znów będzie dużo zdjęć :) To zdobienie mogłabym nosić kilka razy pod rząd,jest uniwersalne,trochę zadziorne - lubię to! :)



Ćwieki trzymały się nawet dobrze.Nałożyłam je na lakier,później wszystko pokryłam top coat'em Kinetics.





Te trzy ostatnie zdjęcia wyszły mi chyba najlepiej! :D

Jak wam się podoba? Może być? :)

Lakier trzymał się cały czas bez odprysków ani starć na końcówkach :)


A remont dalej trwa!! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram