sobota, 26 października 2013

Blink Blink w akcji

Kochane,

Pokazywałam wam ostatnio moje małe zakupy :)
Oczywiście lakier długo nie stał spokojnie,szybko musiał trafić na moje paznokcie.Chciałam odwzorować efekt który pokazywała Justyna z barwnych pasji :)

Ja zastosowałam jasny lakier bazowy i to był duży błąd,ponieważ lakier Lovely Blink Blink ma czarną bazę o czym nie wiedziałam i sumie wyszły na paznokciach czarne plamy :D
Ale chyba nie jest tak tragicznie,całkiem fajnie wyszło.

Z pewnością wypróbuję to połączenie z ciemnym lakierem,wtedy zdecydowanie nie będzie to tak gryźć w oczy ;) Wiadomo,człowiek uczy się na błędach! :)

Powiem wam że mam czasem wrażenie,że źle dobieram kolory lakierów ... Też wam się tak czasem zdarza?Czy tylko ja tak mam? :D

Lakiery których użyłam 


Wiem że już to mówiłam,ale powiem raz kolejny: cudownie współpracuje mi się z lakierami Manhattan,żałuję że tak późno się do nich przekonałam!




Przepraszam za ilość zdjęć,jakoś nigdy nie mogę dodać małej ilości,ale lubię dobrze coś pokazać :)





Jak wam się podoba takie połączenie?

Jakieś uwagi,sugestie? :)

Mi się wydaje że aż takiego dramatu nie ma :) Pozdrawiam was :)

4 komentarze:

  1. Super połączenie. Bardzo mi się podoba. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. połączenie jak najbardziej na plus ;) super

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak właśnie ten Blink Blink ma nieciekawą bazę, dlatego użyłam ciemnego koloru. :) Ale wcale źle nie wygląda na tym jasnym kolorze.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super połączenie! masz śliczne, długie pazurki :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram