wtorek, 22 października 2013

Saran Wrap,raz!

Kochane,

Troszkę jestem tutaj nieobecna a to wszystko za sprawą przeprowadzki,ostatnia jej część była w sobotę i teraz próbujemy powoli wszystko ogarnąć,ale jest ciężko :)

Przed nami remont,urządzanie mieszkania po swojemu,ciężkie zadanie ...
A do tego nie mam po co się rozpakowywać bo meble krążą po całym mieszkaniu! :)

No ale trzeba żyć dalej,załatwiać sprawy i tyle! :)

Dzisiaj chciałam wam pokazać moje pierwsze zdobienie typu Saran Wrap.
Metoda szybka i przyjemna aczkolwiek ja chyba zrobiłam zły dobór kolorystyczny.W końcu człowiek uczy się na błędach.

Zestawiłam ze sobą dwa lakiery Essie z najnowszej,jesiennej kolekcji.

Oto efekt





Z pewnością wypróbuję jeszcze inne wersje kolorystyczne,bardziej widoczne :) Bo tutaj troszkę te dwa kolory się zlały i wyszła ciemnica! :)




Jakie kolory polecacie do tego typu zdobień?
Myślę że sprawdziły by się bardzo dwa całkowicie różne odcienie.

Uciekam ogarniać co się da! :)

1 komentarz:

  1. Myślę, że kontrastujące, aby było widać że coś się tam miesza :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram