środa, 19 marca 2014

Piękny wrzosik

Przyszła pora na pokazanie kolejnego koloru hybrydowego.

Tym razem postanowiłam wypróbować markę Tifton
Z pewnością muszę przyznać,że był to mój pierwszy i ostatni zakup tej firmy

Nie ze względu na jakość,bo lakier dobrze się trzyma,są ładne kolory,ale ... Z kosztem wysyłki jest duża przesada... 12 zł za wysyłkę lakieru o pojemności 5 ml,to chyba coś nie tak ...

No dobra,nie o tym chcę pisać,nie będę już narzekać.

Jak wspomniałam,lakier o pojemności 5 ml,cena za lakier to 12,90 zł
Wybrałam kolor nr 22 taki fiolet,wrzos - piękny!



Lakier jest dość gęsty,mam wrażenie że trzeba go wydłubywać z buteleczki,z tego co czytałam wszystkie posiadaczki Tiftona mają takie wrażenie o pojemności 5 ml,ale ten kolor musiał być mój więc nie odstraszyło mnie to :D

Na paznokciach widać dwie warstwy oczywiście plus baza i top



 Dodatkowo zdecydowałam się na dodanie złotych okrągłych ćwieków,a z boku miała być panterka,a wyszła jakaś ćapanina ... Ale nie wygląda to tak źle :D



Dzisiaj jest 6 dzień,wszystko ładnie się trzyma,nic nie odpadło,nic się nie stało.
W przyszłym tygodniu pewnie zmienię

Staram się robić zmianę co 10-11 dni,chociaż czasem korci szybciej :D


To już ostatnie zdjęcie :)

Jak podoba wam się taki kolor?
Za mną długo chodził,szukałam fajnego fioletu i ten spełnił oczekiwania.
Chociaż fajnie byłoby dorwać jeszcze taki z drobinkami <3

Może zjadę :)

4 komentarze:

  1. Kolor bardzo ładny. nawet ciapanina mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) W sumie takie nieregularne wzory mi wyszły :)

      Usuń
  2. Ładny kolorek i to zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń

Instagram