niedziela, 11 marca 2012

Czerwony brokat..? :)

Cześć wam dziewczyny,
widzę że chyba mój blog nie przypadł wam do gustu.Ktoś tam już włazi ale widzę że nikt po sobie nic tutaj nie zostawia :( Powiedzcie jak mam was zachęcić? Może po prostu jestem nudna? No cóż,jakoś mnie to i tak nie zniechęca,chociaż milej byłoby jakby ktoś był tutaj chociaż troszkę aktywny :)

Ale nie o tym dziś chciałam.Weekend nudny,chociaż coś tam się działo :) Zakupy,zakupy..Kupno nowego aparatu (dzisiejsze zdjęcia będą właśnie z nowego sprzętu,oprócz pierwszego :) ).Wczoraj niestety pogoda nie dopisała,za to dziś znacznie lepiej było :) Pokaże wam moje pazurki,dawno nie nosiłam takiego koloru i trochę się stęskniłam.Do mojego mani użyłam takich oto lakierów :
Lakier OPI to kolor Big Hair... Big Nails jest piękny,ale nie lubię go za to że jest tak słabo kryjący :(


Na pazurkach mam aż 4 warstwy lakieru nie licząc odżywki i top coat'u ... Jak dla mnie to trochę dużo,samo to że widać dalej prześwity :/ Mimo że jak wcześniej wspomniałam kolor piękny,to rzadko do niego wracam.
Uciekam i życzę miłej niedzieli :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram