wtorek, 6 marca 2012

Wiosenny muchomorek :)

Cześć piękne,
nie ma to jak porządnie się wysypiać i całkowicie poświęcić się sobie no i rodzinie :) Pogoda od kilku dni utrzymuje się piękna,ale temperatura mnie nie zadowala niestety.No ale cóż,w zasadzie to jeszcze nie wiosna ;) Można tak mówić i marzyć bez końca ahhh :)))) Dzisiejszy dzień nie jest taki bezczynny bo już pozmiatałam całe mieszkanie oraz umyłam podłogi :) Potem przyszedł czas na maźnięcie pazurków na jakis bardziej wiosenny kolorek.Zainspirowałam się wczoraj pewnym blogiem (http://moody-gingers-stuff.blogspot.com/) i totalnie zrobiłam to samo na pazurkach tak mi się spodobało :)Przy okazji bardzo gorąco polecam wam tego bloga,dużo ciekawych recenzji i nie tylko ;)
A oto mój mani na dzień dzisiejszy :)





Zdjęcia nie są jakieś powalające,no ale są! :)
Lakiery których użyłam to tym razem nie OPI,ponieważ takich kolorów nie mam z tej firmy,ale użyłam Golden Rose Paris nr 94 taki koralowy chociaż na zdjęciu wyszedł trochę inaczej,a drugi to Virtual Fruit Cocktail nr 141 Fresh Mint czyli miętusek :) Oczywiście na wierzch top coat seche vite ;) A teraz uciekam poleniuchować i może dalej sprzątać

:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram