czwartek, 14 czerwca 2012

Znów ponuro,ale nie do końca :)

Cześć wam,

Dzisiaj za oknem znowu szaro i ponuro,nie mam ochoty nigdzie wychodzić.Wzięłam się więc za sprzątanie z rana,żeby dzień mieć wolny :) Tak więc ogarnęłam łazienkę i pokój.Teraz mam chwilę dla siebie przed robieniem obiadu,więc szperam sobie w necie i różne takie pierdoły ;)

Za oknem brzydka pogoda,a na moich paznokciach wręcz przeciwnie!Zabrałam się wczoraj za moje pierwsze ombre nails.Wydaje mi się że aż tak źle nie wyszło ;D Zdjęcia robiony na szybko telefonem




Lakiery użyte to jasny róż z Barry M i ostry róż z OPI.Dwie warstwy jasnego lakieru,a na to zwykłą gąbeczką do mycia naczyń nałożyłam jasny z ostrym różem.Może spróbuję takiego połączenia w innym zestawie kolorystycznym ;)

Kochane,doszły mnie słuchy,że 1 lipca we wrocławiu czyli w moim mieście jest spotkanie bloggerek,czy któraś z was może mi podać miejsce i godzinę?:) Może wpadnę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram