poniedziałek, 4 czerwca 2012

Zakupowo troszkę :)

Cześć kochne,

Ostatnio nie najlepiej się czuje.Boli mnie gardło,głowa,ogólnie tak jakbym miała grypę :/ Dlatego też moje dzisiejsze plany uległy zmianie.Miałam jechać do siostry,ale nie chciałam zarazić maluszka więc siedzę w domku.No ale są plusy i minusy takich sytuacji :)

W ostatnim czasie ruciła mi się w oczy reklama w TV na temat zniżki do drogerii natura.Zniżka znajduje się w gazecie Claudia :) Od razu postanowiłam zakupić gazetę,gdyż kupon bardzo przydał  mi się na konkretny produkt.
No właśnie,więc teraz może o moich drobnych zakupach :)



Zacznijmy od pierwszego produktu,na który właśnie miałam kupon :) Zamiast zapłacić 48,99zł zapłaciłam niecałe 37 zł :) Jest to dekoloryzator L'oreal a dokładna nazwa to : L'oreal Paris Eclair Clair Creme :) 


W skład zestawu wchodzi:
-para rękawiczek ochronnych
-flakon z aplikatorem zawierający mleczko utleniające 120ml
-2 saszetki proszku wzmacniającego 2x18g
-tubka kremu dekoloryzacyjnego 40ml
-odżywka ochronna 40ml

Rok temu używałam tego samego dekoloryzatora i byłam w miarę z niego zadowolona :) Zobaczymy jak zadziała ty razem,może nawet dzisiaj wypróbuję :) Mam gdzieś chyba stare zdjęcia więc jakby co to dodam :) 
Drugi produkt to rozjaśniacz do włosów Joanna.Ma rozjaśniać o 4-5 tonów.Kosztował niecałe 9zł,zastosuje go po dekoloryzacji do "prania" koloru.


W skład zestawu wchodzi:
-rękawiczki ochronne
-utleniacz w kremie 70g
-proszek rozjaśniający 25g
-maseczkę do włosów 10g

Stosowałam kiedyś jakiś rozjaśniacz ale nie pamiętam firmy,mam nadzieję że ten będzie dobry :)
Kolejny produkt to lakier Essie,kolejny w sumie 3 w mojej kolekcji :) Kolor to Laquered Up.Jest to piękna czerwień,super trwała.Uwielbiam te lakiery za kolory,trwałość,pędzelek :)


Dzisiaj dodatkowo kupiłam krem tonujący do włosów oraz utleniacz w kremie :)

Utleniacz firmy Subrina,cena 20,50 1l

Color touch Wella 23,90 zł / 60 ml


Kochane,na dzisiaj to chyba tyle :)
A teraz może pójdę walczyć z dekoloryzatorem :*


1 komentarz:

  1. Powodzenia podczas rozjaśniania włosków ;D Daj znać jak Ci poszło ;-))) A lakier do paznokcie przecudowny !!!!!!!! Tylko chyba coś kciukas zaniemógł? Pozdrawiam Marcela.

    OdpowiedzUsuń

Instagram