wtorek, 5 czerwca 2012

Czas zmian :)

Hejka wam,

Wczoraj już nie miałam siły bawić się z moimi włosami,więc zaczęłam działać z rana! :) Tak więc dekoloryzator  nałożony już na włosy,czekam na efekty :) W pogotowiu jest rozjaśniacz no i wybrana wczoraj farba :) Pranie koloru chyba zrobię jutro a w czwartek farba.
Dalej nie czuję się za fajnie,ale do soboty muszę być całkowicie zdrowa,bo czeka nas grill i inne rzeczy :) Także staram się nie wychodzić,jestem ciepło ubrana,psikam do gardła i pije herbatkę z cytrynką :)

A to zdjęcie sprzed roku :)


Tak to się prezentowało po dekoloryzacji :) Później w ruch poszedł też rozjaśniacz a na koniec zwykła farba przez co nie miałam jednolitego koloru na włosach i to mnie mega irytowało!

Tym razem wyszło znacznie lepiej bo końcówki mam jasne tylko troszkę na górze i przy twarzy są ciemne fragmenty :) Ale jutro zastosuje "pranie koloru" o którym czytałam i mam nadzieję że ten krem tonujący fajnie złapie :)

Może wieczorkiem zrobię foty aktualnych włosów :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram