poniedziałek, 9 lipca 2012

Mini miniaturki :)

Cześć kochane,

Kolejne upalne dni mijają,słonko przygrzewa,ale dzisiaj są już ciemne chmury i mam nadzieję że spadnie z nich deszcz :)
W sobotę wybraliśmy się na grilla na działkę i nie powiem ładnie nam słoneczko przygrzało :) Opaliłam się,chociaż w sumie nie planowałam tego.No ale będzie to dobry wstęp do duuużych upałów,ale o tym za chwilę.

Mimo iż nie gości na moim blogu zbyt wiele osób,to rozważam dodanie zakładki "wymiana" :) Chodząc po waszych blogach,jak mi się coś spodoba to muszę się męczyć coś wam oferując,a tak zakładka rozwiązałaby problem ;) Jak zbiorę się w sobie,to zrobię tą zakładkę! :)

Przy okazji wczorajszego niedzielnego spacerku połączonego z pysznymi goframi,mmmm :) Wpadliśmy niezobowiązująco do Tk Maxx :) W sumie szukaliśmy słuchawek,przez okulary i inne pierdoły :) Oczywiście nie wyszliśmy z pustą ręką,a jak!Moje sprytne oczko zawsze coś wypatrzy,a padło tym razem na zestaw miniaturek lakierów Orly.






Piękny zestawik bardzo ciekawych kolorów.Z pewnością wypróbuję każdy po kolei,bo kolory są na prawdę extra.Szczególnie podoba mi się ten jakby srebrny,bo ma w sobie małe drobinki brokatu :) Z resztą,wszystkie są piękne,to moje pierwsze Orly w kolekcji lakierowej,mam nadzieję że są trwałe :)

Niedługo opuszczę was na dłużej,gdyż właśnie jesteśmy w trakcie załatwiania wycieczki do Włoch :) Prawdopodobnie wyjazd będzie w poniedziałek na 10 dni :) Wszystko będzie wiadome na dniach :) Jestem podekscytowana i nie mogę się doczekać,jak to wypali ;) Trzymajcie kciuki żebym mogła się stąd wyrwać na kilka dni :*

Teraz znikam,upał męczy i nie tylko to :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram