czwartek, 12 lipca 2012

Spraw załatwianie :)

Cześć babeczki,

Mimo że pogoda w kratkę,to sprawy załatwić musiałam.Mój M. w ostatniej chwili przypomniał sobie że nie ma kąpielówek więc przy okazji trzeba było kupić.Wyruszyliśmy do Factory,tam udało kupić się kąpielówki i czapkę tirówkę,Po drodze do domu zahaczyliśmy o Rossmann i tam zakupy były już większe,bo i mnie i mojemu m. pokończyło się kilka rzeczy a na dodatek wyjazd,więc trzeba się zaopatrzyć.Przy okazji udało mi się napełnić flakonik z perfumami.Na koniec zostawiliśmy sobie Magnolię wrocławską oczywiście :) Tam kupiłam farbę do włosów i musieliśmy zaliczyć kantor.Eh,niestety to jeszcze nie koniec spraw,jeszcze zostały 2-3 rzeczy do zrobienia i finito! ;D

Co do wczorajszego dnia,pogoda była mega!Raz ulewa pomieszana ze słońcem,później mega burzowe chmury.Ale na wprost mojego okna wyszła cudowna tęcza :)

Oto ta moja tęcza :)





Pokaże wam co udało mi się kupić.Skorzystałam z gazetki z Rossmanna,jest na prawdę dużo fajnych promocji,warto się wybrać :)

Balsam po opalaniu Sun Ozon 200ml - 4,29 zł



Żel pod prysznic Isana 300ml,masło shea i owoc pasji - 3,49zł



Fuss Wohl balsam do stóp 75ml - 3,99zł



Cleanic chusteczki odświeżające 15 sztuk - 2,39 zł



No i zakup,z którego jestem najbardziej zadowolona !!

John Frieda Full Repair Szampon 250 ml - 24,99zł




Z tego produktu bardzo się cieszę,bo ostatnio jak była promocja w Rossmannie to długo się namyślałam i było już za późno.
Tutaj znów grzmi i są ciemne chmury,nie wiem kiedy ja wyjdę !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram