niedziela, 1 lipca 2012

Oleisty olej :)

Witam was,

Pogoda dopisuje w najlepsze,a zapowiadali burze.Nic tylko leżeć gdzieś nad wodą i cieszyć się przygrzewającym słońcem :) Ciekawe czy reszta lata też będzie taka piękna ... My w sumie nie mamy wakacyjnych planów,może uda nam się znaleźć jakąś ciekawą wycieczkę last minute.Ale czy coś wyjdzie z tych planów,na pewno okaże się za jakieś 2-3 tygodnie :)


Ostatnio szperałam trochę na allegro i trafiłam na kilka ciekawych aukcji i jedną z nich udało mi się wygrać.Chodzi o Mythic Oil z L'oreal.Pojemność początkowa to 125 ml,a na zdjęciu widać tyle ile zostało,taką pojemność wylicytowałam za 20zł :) Olejek nadaje miękkość i połysk.Można go stosować do każdego rodzaju włosów.W swoim składzie zawiera olejek z awokado i olejek z pestek winogron :) Pachnie na prawdę pięknie,ma super lejącą konsystencję.Moje włosy są po nim miękkie i fajne w dotyku :) Stosowałam go kilka razy więc nie chcę dawać ostatecznej opinii na jego temat,z czasem może wyjdzie szydło z worka ;)







Bardzo fajny aplikator,wystarczy raz max dwa razy nacisnąć i jest wystarczająca ilość olejku.Nie wiem czy byłabym w stanie wydać na niego ok. 50-60 zł,ale jak trafiła się okazja to czemu nie.

Jutro pokażę wam co udało mi się dzisiaj kupić,a teraz zmykam przed wiatrak :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram