wtorek, 10 lipca 2012

No to jedziemy!

Witajcie kochane,

Bilety mamy już kupione,więc jedziemy do Włoch! :) Wyjazd mamy w poniedziałek o 15:30,a wracamy 29 lipca :) Takie wakacje na prawdę mi się przydadzą,odpocznę,pozwiedzam i będę robić wszystko co się da!W związku z tym musiałam wybrać się na zakupy,bo we Włoszech trzeba jakoś wyglądać.Musiałam kupić przede wszystkim strój kąpielowy no i jakieś mega krótkie spodenki na te upały.Udało mi się kupić te rzeczy na wyprzedaży,więc bardzo się cieszę :) Spodenki dorwałam w Stradivariusie za 39,99 zł,pierwszy raz kupiłam taki kolor ale jak szaleć to szaleć! ;D A strój udało mi się kupić w Mohito,aż się zdziwiłam że był dobry :P Cena to dół - 29,99 zł a góra - 39,99 zł.


Spodenki stradivarius




Strój mohito




Trudno uchwycić kolor stroju,jest koralowy typowy letni kolorek :) Ciekawy fason,można nosić wiązany na szyi lub bez ramiączek :) 

Dodatkowo wczoraj naszła mnie ochota na malowanie paznokci.Wybrałam mój nowy nabytek Essence Nude Glam 04 Iced Latte,cudowny beżyk z drobinkami :) Wypatrzyłam go tutaj : http://moody-gingers-stuff.blogspot.com/ i wiedziałam że będzie w moim posiadaniu :) Postanowiłam urozmaicić go niespotykanym brokatem i chyba wyszło ciekawie :)





Delikatnie,elegancko i troszkę z błyskotkami :) Muszę wymyślić jakiś ciekawy manicure na wyjazd :)

Uciekam ogarniać powoli wszystko :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram