środa, 16 maja 2012

Coś mi dzisiaj nie wychodzi ...

Cześć wam,

Naszło mnie dzisiaj na malowanie paznokci.Pełna szczęścia i zadowolona,bo wiedziałam co sobie zrobię,zabrałam się do malowania :) No,ale dobra passa szybko minęła...
Kilka dobrych dni szukałam w necie jak stworzyć motyw wężowej skóry na paznokciach.Znalazłam kilka ciekawych rzeczy,zebrałam co trzeba było no i dziś wystartowałam.Na początku byłam dobrej myśli,ale niestety od pierwszego paznokcia nie wychodziło :/

Jako podkład użyłam najpierw OPI San tan tonio,ale wszystko musiałam zmyć!Drugi lakier który wybrałam to nowo nabyty Essie Chinchilly.





A tutaj coś co miało przypominać skórę węża:







Do zrobienia wzorku użyłam tiulu,chyba jak większość osób,z tego co zauważyłam na filmikach.A może wy dziewczyny macie jakiś inny,leszy i skuteczniejszy pomysł na wykonanie takiego zdobienia?Jeśli tak to chętnie bym z niego skorzystała :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram