sobota, 19 maja 2012

Raz dobrze a raz źle

Hejka wam,

W moim życiu nastał nie najlepszy czas...Ale chyba u każdego przychodzi taki moment,moment oczekiwania na jakikolwiek znak.

A tak całkiem poza tym,to leci jakoś :) Powoli planujemy wakacje,mam nadzieję że uda nam się pojechać tam gdzie chcemy :)

Wczoraj podczas spaceru,koło naszego Wrocławskiego rynku,spotkałam pewną aktorkę.Jeżeli oglądacie Przepis na życie,to spotkałam główną bohaterkę,tak Magdalenę Kumorek!!! Oczywiście ja się za późno skapnęłam,mąż mi za późno powiedział,a tak może miałabym autograf i zdjęcie!! :(
Wyglądała zupełnie zwyczajnie tak jak w PnŻ,szła i się uśmiechała :) Teraz niestety cały czas to przeżywam.

Co do lakieru Essie,muszę wam powiedzieć że jestem bardziej zadowolona niż z lakierów OPI.Dłużej mi się utrzymują,nie ścierają się tak na końcach i ogólnie jakoś lepiej się nakłada :) A teraz kilka inspiracji :)








Może wam się spodoba :)

Uciekam :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram