piątek, 11 maja 2012

OPIkowo :)

Hejka wam,

Moje paznokcie dzisiaj prezentują się OPI-kowo :) Pogrzebałam w moim koszyczku i wpadł mi dzisiaj w oko Ski Teal We Drop.Jak dla mnie kolor ciężki do określenia,ale jest piękny :) Hm,powiedziałabym że to taki głęboki turkus czy coś ;D Rzadko używam ciemnych kolorów,ale dzisiaj nadszedł właśnie ten dzień!
Jak zwykle nie mogłam uchwycić koloru na zdjęciach,ale myślę że wiele z was zna ten kolor również z innych firm :)





Przy ciemnych kolorach zawsze mi się wyjeżdża na skórki i to mnie denerwuje... Ale dobrze że daje się to szybko naprawić :)

Dzisiaj kolejny dzień upału i duchoty,mam serdecznie dość.Mam nadzieję,że w nocy zacznie porządnie lać!!!
Drugi dzień bez męża,no fakt tęsknie już,ale jutro wraca! :)

Teraz uciekam się lenić :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram