czwartek, 3 maja 2012

Odrobina cienia :)

Hejka wam,

Bardzo się cieszę,że słońce już tak nie daje bo mam serdecznie dość.Moje biedne ciało będzie mogło w końcu odpocząć.Chociaż co do tego odpoczywania,to ja mam serdecznie dość,chciałabym już do pracy iść ale nikt nie odpowiada na moje cv.Irytujące to jest trochę.

Moje wczorajsze malowanie paznokci poszło w miarę szybko,ale łatwo nie było.Mój lakier to miniaturka OPI,czyli mały pędzelek.Przy moich długich paznokciach było to strasznie trudne,musiałam dziabać kilka razy.Na dodatek nie mogę fajnie uchwycić tego koloru na paznokciach.








z lampą


Przepraszam z góry za wszystkie niedociągnięcia ale jak wspomniałam,ciężko się malowało.
Może chociaż troszkę widać że to pomarańczowy kolor? :)

Tak patrze na te moje pazurowe zdjęcia i stwierdzam,że bardzo dawno nie miałam na paznokciach żadnego beżu,nude ani nic w tych tonacjach.Przy najbliższej okazji to naprawie :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram