poniedziałek, 20 sierpnia 2012

IKEA!

Hej babeczki,

W sobotę udaliśmy się spontanicznie do IKEA.Strasznie długo nie mogliśmy się zebrać żeby tam pojechać,aż w końcu ruszyliśmy tyłki!Fakt,jak to w sobotę było dużo ludzi i źle się chodziło.Mimo wszystko najwięcej czasu spędziliśmy na dziale z łóżkami ( przymierzamy się do kupna nowego ) i oczywiście na dziale  kuchennym!! ;D Tam bym mogła wynieść wszystko co się da,ale ktoś mnie skutecznie powstrzymywał :)

Kupiłam jedynie 3 rzeczy (wybaczcie za zapożyczone zdjęcia,ale nie miałam sił robić własnych):


Silikonowe foremki do muffin 14,99zł/6szt

Taca sztywna chyba 29,90zł

Duża miska chyba 7,99zł


Tak się prezentują moje skromne zakupy :) Nie wiem kiedy znów się tam wybiorę,pewnie za jakieś kolejne pół roku.Może dobrze że takie sklepy są daleko ode mnie.

Jest tak strasznie gorąco,że idę usiąść przed wiatrak i relaksować się:)

Pozdrawiam:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram