piątek, 31 sierpnia 2012

Niebo pełne gwiazd :)

Cześć kochane,

Ostatnio średnio mi idzie pisanie postów,chyba cierpię na jakiś brak weny czy coś....
No ale już się zabieram do pisania :)

Dzisiejsza pogoda sprawia,że zupełnie na nic nie mam ochoty.Jest mi zimno,jak patrzę za okno to zdaję sobie sprawę,że nieubłaganie zbliża się jesień której nie lubię!

Przez dwa dni głowiłam się jak pomalować paznokcie ... Aż w końcu wygrzebałam w moim koszyczku Essie Mesmerize,którego dawno nie używałam,a przecież jest taki piękny :) Dla małego ożywienia dodałam China Glaze Fairy Dust ulubiony!





Szukam jakiś ciekawych inspiracji paznokciowych,ale mało skomplikowanych ;D
Jakbyście coś polecały,to chętnie skorzystam :)

Jutro chyba czeka nas wyjazd na weekend,więc może będzie jakiś mały wpis 

Pozdrawiam  :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram