sobota, 21 kwietnia 2012

Deszczowo i ponuro,ble!

No to pięknie!
Deszcz,chlapa aż się nie chce nigdzie wychodzić :/ Po wczorajszej burzy liczyłam na to,że jednak pogoda na weekend się poprawi a tutaj taki psikus!No,ale dość tego marudzenia,bo są też plusy.Co jakiś czas przestaje padać więc jest opcja że gdzieś się wyjdzie ;)


Na rozchmurzenie tego pochmurnego nieba chcę wam pokazać mój zestaw do pielęgnacji paznokci marki OPI.Gdy go zobaczyłam,pomyślałam że musi być mój więc kliknęłam :) Tak,tak, czasem wydaje mi się że moje zakupy są robione pod wpływem impulsu,ale zapewne wiele z was tak ma ;D Pomijając to,zestaw składa się z trzech rzeczy:
1.peeling do dłoni 50ml
2.mydełko w płynie 30ml
3.oliwka do skórek 7,5ml

Zacznijmy może od peelingu.Ma świetną konsystencję.Nie jest za bardzo zbity,ani lejący.Dłonie są po nim gładziutkie i mięciutkie. Nie ma żadnych informacji po polsku,więc za bardzo nie przybliżę wam opisu :)


Kolejny produkt to mydełko.Hm,w zasadzie dużo wam o nim nie powiem bo jakoś nie miałam okazji go użyć,chociaż ten zestaw mam dość długo :) Ale pachnie bardzo przyjemnie,więc na pewno się niedługo na nie skuszę ;)

Następna jest oliwka do skórek i paznokci.Najczęściej używany produkt przeze mnie :) Jak dla mnie jest on genialny!Super nawilża skórki jak i paznokcie.Pachnie ładnie,dobrze się wchłania.Jest dość wydajny :) Ma bardzo wygodny aplikator


No i zapomniałam o jeszcze jednej rzeczy która była w zestawie a mianowicie o maseczce do dłoni i paznokci! 0,7ml , jej też jeszcze nie używałam.Ma zapewnić bardziej miękkie i gładkie dłonie oraz mocniejsze paznokcie.

Zestawik fajny i przydatny.Szkoda że nie ma z innych firm,bo ta jest trochę kosztowna nie ukrywajmy.Ja zapłaciłam chyba 55zł z wysyłką.Gdyby inne firmy wprowadziły (no chyba że mają a ja nie widziałam) to na pewno bym się na jakiś zestaw skusiła :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram