czwartek, 26 kwietnia 2012

Moje lakierowe królestwo :)

Cześć kochane,

Dzisiejszy post będzie dość obszerny :) Postanowiłam przedstawić wam moje lakierowe imperium :) Troszkę tego się uzbierało przez ostatni okres,coś ubywało coś przybywało.Ogólnie da się zauważyć,że nie lubię banalnych odcieni lakierów ;) No to w takim razie zaczynamy ;D






Mój zestaw składa się aktualnie z 33 lakierów :) Było 38,ale 5 poleciało do kogoś innego :) I tak wydaje mi się że zestawik jest imponujący :) Wiem,wiem jest dużo osób które mają lepsze kolekcje ale ja i tak jestem zadowolona z mojej :)


Zacznę od topów:
- top coat wszystkim znany Seche Vite 
-top coat RapiDry marki OPI,używany krótko przed Seche Vite


Dziwaczne różne:
-China Glaze Fairy Dust,drobinki brokaty - jest piękny
-Golden Rose holographic,mieni się na różne kolory
-Essence nail art circus,w zasadzie powinien iść do top'ów ale dałam go tu - płatki brokatu


Zielenie:
-China Glaze Emerald Sparkle,piękna choinkowa zieleń
-Golden Rose Classics Mini 187,ciemna zieleń
-Virtual Fruit Cocktail 141 Fresh mint,pistacjowo - miętowy


Czerwienie:
-China Glaze One More Merlot,głęboko bordowy
-OPI Big Hair... Big Nails - czerwień mało kryjąca
-Golden Rose Paris 94 - koralowy


Fiolety:
-OPI Honk If You Love OPI,ciemny fiolet
-OPI Dutch 'Ya Just Love OPI?,fiolet z drobinkami złota
-Catrice 770 Put Lavender On Agenda,lawendowo - fioletowy


Beże,brązy:
-OPI A-taupe the Space Needle,zgniło zielono-brąz
-OPI San Tan-Tonio,nude - beżyk
-OPI Wooden Shoe Like to Know?,brąz ze złotymi drobinkami


Niebieskie:
-Golden Rose Classics Mini 193,błękit
-OPI Ski Teal We Drop,ciemny morski
-Golden Rose Paris 230,piękny turkus
-China Glaze Bermuda Breakaway,ciemny granat


Róże:
-OPI Do You Think I'm Texy?,róż-fuksja słabo kryje
-OPI Java Mauve-A,taki jakby brudny róż
-Barry M 309 Strawberry,jasny róż
-OPI That's Hot! Pink,ostry róż
-OPI My Address is "Hollywood",róż ze złotem
-OPI Princesses Rule,róż ze srebrem
-Golden Rose Classics Mini 117,róż do french'u


Różności:
-OPI French Quarter for Your Thoughts,szarość
-Essence nail art Stampy polish,lakier czarny do stempli
-Golden Rose Miss Selene 104,czysta biel
-Golden Rose Classics Mini 184,pomarańczowo brzoskwiniowy

No i ostatni którego nie uchwyciłam,a pokazywałam wam:

-Wibo Amazing Amazone,soczysta zieleń

Aż nabrałam ochoty żeby pomalować sobie paznokcie na wszystkie kolory jak tak patrzę na te lakiery ;D
A może teraz skusić się na normalne kolory?
Zobaczymy co tej wiosny wpadnie mi w oko ;)

Pozdrawiam i uciekam :*










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram