środa, 18 kwietnia 2012

Pielęgnacja młodości,czyli ....

... czyli nowy krem na dzień i na noc AA Technologia Wieku - Pielęgnacja młodości Kompleks anty-ox,witamina C.Krem nawilżająco - rozświetlający, równowaga i blask.Innowacyjna Technologia Ochrony Skóry.

Już jakiś czas rozglądałam się za jakimś kremem do twarzy ale jakoś nie mogłam się zdecydować.Aż w końcu dzisiaj towarzysząc mojej M. w Super Pharm zauważyłam nowe kremy AA.Też się wahałam,oglądałam różne i musiałam tam wrócić drugi raz i go kupić!

Za 50ml kosmetyku zapłaciłam w promocji 16,79 zł jak widać na zdjęciu :) Dodatkowo dostałyśmy próbki L'Oreala Kod Młodości - Blask - Rozświetlacz w kremie :) 




Ma świetną konsystencję i pięknie pachnie.Zobaczymy jak będzie się spisywać w praktyce :)
Oto kilka słów od producenta:
AA Technologia Wieku 18+ to innowacyjna linia kosmetyków,wykorzystująca odkrycie Labolatorium Inżynierii Cząstek oraz dobroczynne działanie składników odpowiadających na potrzeby młodych kobiet prowadzących aktywny tryb życia,wkraczających w świat pielęgnacji kobiecego piękna.Wyselekcjonowane składniki aktywne zapewniają skórze równowagę i harmonię oraz dodadzą jej blasku,a wieloskładnikowy mikrolipidowy system MLS zapewni ochronę przed utratą nawilżenia oraz wpływem czynników zewnętrznych.

Krem nawilżająco-rozświetlający na dzień i na noc:
-długotrwale nawilża i rozświetla - naturalna betaina,współdziałając z prowitaminą B5,ogranicza utratę wody przez naskórek,a opalizujące drobinki rozświetlają cerę,nadając jej promienny wygląd.
-nadaje skórze naturalny blask - ekstrakt z wiśni z Barbados,będący naturalnym źródłem witaminy C,rozjaśnia drobne niedoskonałości skóry i odświeża ją.
-zapewnia ochronę anty-ox - kompleks antyoksydantów wydobywa naturalne piękno skóry i przywraca jej równowagę,redukując codzienny stres oksydacyjny,wynikający ze szkodliwego działania zanieczyszczeń środowiska i wolnych rodników.
-wzmacnia funkcje ochronne - wieloskładnikowy mikrolipidowy system MLS tworzy mikrobarierę,która zapewnia spoistość komórkową,zwiększając tolerancję skóry na wpływ czynników zewnętrznych będących przyczyną nadwrażliwości.

Jest tego troszkę hehe :) Ale wydaję mi się że kremik jest godny przetestowania.
Swoją opinie wydam za jakiś czas gdy trochę go będę używać :)

Wieczorem lub jutro pokażę wam moje pazury :*





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram