niedziela, 8 kwietnia 2012

Świątecznie powiedzmy ;)

Hej słoneczka,
witam was świątecznie :) Wróciłam właśnie od radosnego siostrzeńca,boże ile taki maluch ma siły,ojej!Ale wybawiłam się,ręce bolą,buzia od śmiania też :) Taki maluch to jednak mnóstwo radości daje :) Oto kilka fotek  






Takie śliczności zawsze cieszą,ale czyjeś :P Było miło,wesoło,pełno radości i uśmiechu dzięki Kubusiowi.Wiadomo,zawsze jest fajnie,czas mija ale do domu wracać trzeba,100 km niestety.

Wczoraj jednak nie wypróbowałam cudownego cukrowego peelingu,ale w najbliższych dniach na pewno go użyję :) Zamiast tego otworzyłam,powąchałam,mmmm cudo - mówię wam!
Pomalowałam za to pazury!Poszło w sumie szybko jak nigdy,efekt nieziemski.Zakochałam się w tym China Glaze Fairy Dust!!!! Oczywiście nie mogłam uchwycić efektu,normalne :/








Tak się prezentują świąteczne paznokcie :)
Na żywo oczywiście 100% lepsze ;P
Chociaż wydaję mi się że złe nie są ;>

Idę dalej rozkoszować się świętami
Pozdrawiam was i świętujcie dalej kochane :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram