poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Nic nowego,czyli nuda.

Cześć babeczki,
u mnie jakoś nic nowego się nie dzieje.Dalej jestem bezrobotna i się obijam! ;D Wiem wiem,niektórzy chętnie ukręciliby mi łeb za to że tak mozolnie szukam pracy :) Ale co ja zrobię że nikt się nie odzywa!?

Poprawiając sobie humor udałam się wczoraj na zakupy.Chciałam kupić spodnie skinny,bo moje ulubione były już tak wychodzone że się rozleciały!Niestety nie znalazłam nic co by mnie zadowoliło.Ale skusiłam się na tregginsy,bo materiał i przyleganie przypominało mi ulubione skinny :) Dałam całe 49zł :)

Tak wyglądają :)
Są naprawdę wygodne i maskują mój wystający brzuch! ;D

A tak przy okazji dzisiaj znów byłam na łowach i nawet zabrałam męża ;)
Jutro pochwalę się zdobyczami:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram