czwartek, 5 kwietnia 2012

Zwrot o 180 stopni - radość!

Cześć babeczki moje,
muszę wam powiedzieć że wrócił mi pozytywny nastrój ;) Dobrze robi rozmowa i inne czynniki :) Dzisiaj osobą która mnie uszczęśliwiła była pani listonoszka :) Przyniosła mi wspaniałą paczuszkę której nie mogłam się doczekać! :D Normanie jak małe dziecko! No a w paczuszce znalazły się dwa produkty ze sklepu alphanailstylist.pl. Bardzo polecam ten sklep,chociaż zamawiałam z niego dopiero pierwszy raz,to muszę powiedzieć że ceny mają fajne,szybka wysyłka,info na maila.Pełen profesjonalizm! Ale wracając do zawartości to tak,zamówiłam kolejne Seche Vite,bóg wśród top coat'ów według mnie! No i cuuuuudowny wręcz lakier China Glaze Fairy Dust! Wszystko przyszło pięknie zapakowane w oryginalne katroniki,w folii ochronnej :) Jako gratis dostałam cyrkonie :) Miłe takie.



Tak się prezentują zapakowane rzeczy :)


Lakier świetnie zapakowany,naprawdę!W pudełeczku były takie mini pianki żeby przypadkiem lakier się nie rozbił :) Spodobało mi się to bardzo.




 Oczywiście zdjęcia nie uchwyciły piękna lakieru China Glaze :( Ale jakoś na dniach będę malować nim pazury i zrobię chyba 100 zdjęć żeby było dobrze widać!!! ;D Mam nadzieję że nie będzie się koszmarnie zmywać,bo nienawidzę tego.Mam też fotkę tuszu o którym pisałam,ale to może wieczorem lub jutro ;)

Buziaki dla was :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram