sobota, 7 kwietnia 2012

Wesołych świąt moje kochane! :)

Witam was serdecznie,
Chciałabym wam życzyć z okazji tych zbliżających się świąt samych dobrych rzeczy.Aby na waszych ustach zawsze gościł promienny uśmiech,radość,zadowolenie :) Zdrowych,wesołych świąt kochane :*

Wczoraj wybraliśmy się po południu by dokończyć wszystkie sprawy przed świętami :) Padło na fryzjera,pocztę oraz galerie handlową :) Wiadomo,zawsze brakuje jakiś drobiazgów :) Nie mogłam pozostać obojętna i wrzuciłam do koszyka coś dla siebie ;) Tym razem była to gazetka Glamour  z jakimiś kuponami rabatowymi czy coś :) Nie odmówiłam sobie również Naturalnego Peelingu cukrowego kokosowego z Bielendy mmm aż dzisiaj go wypróbuję bo korci mnie strasznie :) No i oczywiście nie mogłam przejść obojętnie obok stoiska z lakierami,więc nabyłam tym razem Golden Rose Paris nr 230 :)



Kolor lakieru,takiego długo szukałam :)
Piękny turkus :)
Dzisiaj maluję nim pazury,mam już wizję ;)
Może zdążę dzisiaj wstawić fotki,jak nie to jutro wieczorem gdy wrócę do domu :)

Peelingu nawet jeszcze nie wąchałam,ale pewnie pięknie pachnie!
Uciekam robić się na bóstwo przed jutrzejszym wyjazdem :)

Buziaki dla was :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram