środa, 4 kwietnia 2012

Zebrałam się no i jest.

Cześć wam,
humor mam w miarę ok,póki sama jestem w domu.Po południu się to pewnie zmieni... Ale dość o tym.
Jak obiecałam zebrałam się w sobie i przedstawię wam nowy tusz który dotarł do mnie od KissBox'a.
Te dziewczyny które dostały w lutym swoje całuśne pudełeczka wiedzą o co chodzi.Mianowicie wybuchła afera o błyszczykach z IsaDory że są przeterminowane.Wytłumaczyli się że jest wszystko okej,ale w ramach rekompensaty każdemu wyślą właśnie tusz z IsaDory. Ja się tam ciesze,kolejny tusz do kolekcji :)


Sorki za zdjęcia słabej jakości,ale mam nadzieję że coś widać.
Tusz do rzęs Big Bold Mascara - Natychmiastowe powiększenie objętości rzęs!
Kilka słów od producenta:
Mascara posiada nową opatentowaną szczoteczkę składającą się z krótkich i długich włókien,które nawzajem się przenikają.Formuła tuszu jest niezwykle bogata i kremowa.Dlatego też,rzęsy po pomalowaniu natychmiast są wydłużone i pogrubione.Składniki tuszu oparte na woskach roślinnych mają działanie pielęgnacyjne i ochronne.
Powiem wam że brzmi i wygląda ciekawie.A tak wygląda szczoteczka:
W któryś dzień pokażę wam jak się prezentuje na rzęsach,mam nadzieję że sprosta moim oczekiwaniom :)

Teraz uciekam sprzątać póki mam ochotę :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram