poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Znów przesyłeczka

Cześć kochane,

Za oknem już prawdziwa wiosna,cieplutko i słońce ładnie świeci,taką pogodę uwielbiam!
Doładowuję się wtedy taką pozytywną energią i wszystkiego mi się wtedy chce :)

Dzisiaj dotarła do mnie kolejna z zapowiedzianych przesyłek.
Jedna rzecz jak jedna,ale za to jaka.

Maseczka Planet Spa -Odżywcza maseczka do twarzy z masłem shea,nowa 75ml




Z maseczkami mam jakoś mało przeżyć,zobaczymy jaka ta będzie w zastosowaniu.

Razem z poprawą pogody postanowiłam przyciemnić kolor włosów,bo mój aktualny przypominał trochę na końcach sprany rudy...

Pokażę wam efekty jutro,jak dla mnie wyszły trochę za ciemne,poczekam aż kolor się lekko wypłucze :)


A teraz pytanko do was kochane,miałabym prośbę do którejś z was,tylko która wybiera się na targi wrocławskie?: )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram