piątek, 12 kwietnia 2013

Wcale mi się to nie podoba!

Nie podoba mi się dzisiejsza pogoda za oknem!!!
Nie wiem jak z temperaturą,ponieważ nigdzie jeszcze nie wychodziłam,lecz jest to nieuniknione,ale ten deszcz przyprawia mnie o ścisk żołądka.

Fakt faktem,że wczoraj mieliśmy małą próbkę,no przynajmniej Wrocław miał,małe opady,byłam jednak pewna że dzisiaj pogoda będzie znacznie inna...

Pomówmy jednak o innych,może bardziej przyjemnych rzeczach.
Doszła do mnie wczoraj kolejna rzecz z wymianki :)

Coś kurcze dużo wymian mi się trafiło w ostatnim czasie,ale to dobrze bo bardzo je lubię! :D

Dla zainteresowanych poszukuję Suchego Szamponu Batiste!!! Kochane,jak ktoś ma i chce się pozbyć,pisać! :)

Moje kosmetyki poszerzyły się o Krem Ogórek&Limonka do skóry mieszanej i tłustej.
Słoiczek ma pojemność 50ml i jest to krem na dzień i na noc.

Niestety nie mam składu kosmetyku,był pewnie na opakowaniu :)


Zapach ma przyjemny,zobaczymy jak to wyjdzie w stosowaniu :)

Przy okazji wizyty w Biedronce,nie mogłam się powstrzymać i musiałam kupić zachwalany przez większość bloggerek płyn micelarny BeBeauty
200ml produktu kupiłam za 4,39zł

Nie będę wam opisywać tego produktu bo jest wam dobrze znany,ja jeszcze go nie przetestowałam,ale w ciągu najbliższych dni na pewno to uczynię :)

Na mnie czas,muszę pozałatwiać kilka spraw na mieście,a później czeka mnie gotowanie zupy węgierskiej :)

Dam znać jak mi wyjdzie! :)

1 komentarz:

Instagram