piątek, 26 kwietnia 2013

Co za piękny dzień

Niestety nie dla wszystkich.
Kiedy ja cieszę się ładną pogodą i słońcem,niestety mój mąż cierpi z powodu alergii i pylących właśnie drzew.
Jest to bardzo uciążliwe i dla mnie niestety również.
Każdy ma niestety jakąś dolegliwość i trzeba się z tym pogodzić :)

Będąc wczoraj u rodziców,odebrałam przesyłkę od Dermika. Dostałam od nich kilka próbek produktów,nie wiem skąd :)


*satynowa baza anti-aging pod makijaż
*Aquaoptima krem głęboko nawilżający na dzień SPF 6 z biologiczną pułapką wody
*Aquaoptima krem głęboko nawilżający pod oczy i na powieki
*True magiq make-up anti-shine kryjący i matujący ze złotem 24 k i pigmentem mineralnym
*Change your skin intensywnie regenerujący krem do ciała

Z chęcią wypróbuję tych próbek :)

Dodatkowo odebrałam drugą przesyłkę która zawierała antyperspirant którego używam już dłuższy czas bo najbardziej się u mnie sprawdza


Etiaxil do skóry normalnej.Kiedyś używałam do skóry wrażliwej,ale nie było efektów.
Ten sobie zdecydowanie chwalę,szczególnie w takiej porze roku jak mamy teraz.

Na koniec pokaże wam pomalowane pazurki lakierem Paese.
Użyłam jednej warstwy,bez top coat'u.





Dość szybko wysycha,nie chciałam stosować Seche Vite,bo zabiłoby to ten efekt.
Ciekawa jestem jak będzie ze zmywaniem,pewnie ciężko :D

Lakier nie haczy,daje lekki efekt piasku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram