poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Ludzie szaleją,chyba nadeszła wiosna!

Pogoda która była w sobotę,była co najmniej dziwna.
Raz świeciło piękne słońce,co dawało nam wiosenną pogodę,zaś za chwilę pojawiały się czarne chmury i padał deszcz.
Całkowite pomieszanie z poplątaniem!

W takim razie postanowiliśmy udać się na jakieś małe zakupy,ja coś tam chciałam,oczywiście nie wiedziałam co! :D
Postawiłam na górę,jakieś koszulki.

Ogólnie w sklepach było dużo ludzi,kolejki do przymierzalni,ścisk.Nie lubię robić tak zakupów ...

No,ale po długich poszukiwaniach,męczarniach,wybrzydzaniach i braku pewności:"czy na pewno jest mi to potrzebne?" wygrzebałam dwie bluzki :)

Taka miętka w grochy,urzekła mnie :) Kosztowała 23zł





A druga ma lekko dłuższy tył i pagony,kosztowała 35zł







Te dni lecą mi strasznie szybko,szczególnie że dalej nie mam nowej pracy i wychodzi na to że szybko jej nie znajdę.Już się przyzwyczaiłam,że jest z tym ciężko.

Dobre chociaż to,że mogę sobie pozwolić żeby nie pracować,bo jakby było inaczej to chyba musiałabym iść i pracować na kasie w sklepie,a tam bym chyba pozabijała wszystkich wrednych ludzi,bo mam słabe nerwy do nich :D

Póki co cieszę się piękną pogodą,która jest za oknem :)

Pozdrawiam serdecznie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram