niedziela, 28 kwietnia 2013

Nowy duecik

Cześć wam,

Pogoda zdecydowanie nie sprzyja wychodzeniu z domu.
My i tak musieliśmy wyjść,pusta lodówka więc zakupy nieuniknione.

Przy okazji pomyślałam że skorzysta nie tylko żołądek,ale także hm uroda :D

Przeglądając ostatnio wasze blogi,natknęłam się na makijaż który od razu mnie urzekł.
Swoją prostotą w zasadzie i kolorystyką.

Po chwili namysłu stwierdziłam,że ja muszę mieć te cienie i koniec!

Mowa o duecie od Inglota
Numerki 312 i 342 :)





Nie potrafię zrobić dobrego zdjęcia mojego makijażu :/
Czy wy macie jakieś specjalnie,profesjonalne aparaty czy jak? :)

Może zdradźcie mi swoje tajemnice :)

Tak przy okazji,zastanawiam się jaki jeszcze kolor pasowałby do tego zestawu?!
Brakuje mi jednego do paletki :)

3 komentarze:

  1. Oba piękne a brzoskwinię muszę mieć:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe skąd to znam :)
      Brzoskwinka pięknie się prezentuje :)

      Usuń
  2. Hej. Byłabym zainteresowana chyba tylko lakierem z Essie. Mówiąc szczerze nie wiem gdzie podział się tonik, który oferuję w wymianie ale mam jeszcze jeden nowy więc jeśli taka zamiana Ci pasuje to z chęcią się wymienię, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Instagram