czwartek, 4 kwietnia 2013

Mało tego

Jak mija wam czas po świętach? :)
Ja o swoim nie będę opowiadać,bo mija mi zupełnie inaczej niż miało być,tak gorzej niestety.

No,ale nie mówmy o mało przyjemnych rzeczach,aby nie popsuć sobie humoru.
U mnie niestety od rana panowie walczą z piłami i ścinają drzewa,więc nie była to zbyt miła pobudka,dodatkowo patrząc za okno widzimy że niestety ten okropny śnieg dalej nam towarzyszy...

Jak na dzisiejszy dzień nie mam specjalnych planów.Pranie właśnie się robi,pokoje w miarę ogarnięte,nic tylko odpoczywać (nie wiem po czym :P ).

Przejdźmy może jednak do tematu posta
Chciałam wam przedstawić zużycia marca,jest tego bardzo mało więc prawie nie ma co pokazać.

Zazwyczaj nie robię takich postów,ale tym razem postanowiłam zrobić wyjątek!

Pierwszy produkt to
*  Perfecta Mus do ciała wyciąg z grapefruita + kofeina - wyszczuplający 225ml
Wyciąg z grapefruita bogaty w witaminy C-B1-B2-B6-PP,perfekcyjnie nawilża i wygładza skórę.Kofeina i L-karnityna przyspieszają spalanie tkanki tłuszczowej,wyszczuplają i działają antycellulitowo. D-pantenol łagodzi podrażnienia skóry,a energetyzujący zapach czarnej porzeczki i grapefruita relaksuje.

Moje wrażenia: fajnie nawilża skórę,ma fajną zbitą konsystencję,zdecydowanie wolę takie kosmetyki.
Zapach jest dodatkowym atutem.
Słoik w miarę duży,pojemność też zadowalająca.Czy działa wyszczuplającą,tego w zasadzie nie wiem,ponieważ przyznam się bez bicia nie używałam go regularnie,dlatego ciężko powiedzieć o efektach.

Na pewno nie żałuję zakupu i gdyby znów był w korzystnej cenie,to pewnie bym się skusiła.



Drugi produkt
Bourjois Express Cleansing wipes - chusteczki do ekspresowego demakijażu 25 sztuk
Chusteczki bardziej nasączone (+25%) niż klasyczne chusteczki do demakijażu,w celu wykonania ekspresowego demakijażu.Demakijaż twarzy,oczu i ust.Testowane dermatologicznie

Pachną cudownie.Kiedyś używałam innych chusteczek do demakijażu i byłam bardzo niezadowolona,przez co zraziłam się do tego produktu.
Zmieniam jednak zdanie na duży plus,te chusteczki mnie zaskoczyły.Faktycznie szybko usuwają makijaż,nie podrażniają mi ani oczu,ani skóry.
Jestem zadowolona i chętnie kupię je jeszcze raz :)

Ot,i to moje całe zużycia :D

Mówiłam że mało tego ;)

Ale niedługo pokażę wam moje zdobycze z wymianek,bo właśnie jestem po dwóch i czekam na przesyłki :)

A właśnie,czas lecieć na pocztę,pozdrawiam! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram