piątek, 19 kwietnia 2013

Jestem na detoxie?

Cześć kochane,

Nie jest to żaden detox alkoholowy,kosmetyczny ani nic z tych rzeczy! Nie bójcie się ;)
Miałam ostatnio okazję wymiany,skorzystałam i dotarł do mnie podkład.

Bourjois Bio Detox 30ml,zużycie małe





Producent: Bourjois
Rodzaj: Bio Detox

Odcień: 51 light vanilia
Pojemność: 30 ml
Cena: 50-56 zł,różnie to bywa

W zasadzie nie wiem co mam myśleć o tym podkładzie.Czytając opinie są oczywiście pozytywne i negatywne.Ja dałabym mu taką środkową.
Nie mam zastrzeżeń co do koloru,bo akurat mi pod pasował,a mam akurat 51 Light Vanilia.
Konsystencja nie jest zbita,zaliczyłabym go raczej do tych lejących,na moją twarz używam wyciskając niecałą pompkę.
Zdecydowanie wolę bardziej gęstsze podkłady.

Użyłam go dopiero dwa razy,więc jak na razie za dużo nie powiem na temat trwałości.


Odbiegając od tematu,dzisiaj pogoda jest tak brzydka,że nic mi się nie chce robić.
Z pewnością nigdzie nie wyjdę,zaszyję się w domowym zaciszu i będę cieszyć się chwilą że nic nie muszę.

W takim razie idę robić jakieś drobne prace domowe,żeby nie zwariować z nudy ;)

1 komentarz:

  1. Serio, a u mnie w miarę ładnie tylko trochę zimno dzisiaj.... cośtam piszą o załamaniu pogody ;/

    OdpowiedzUsuń

Instagram