wtorek, 9 kwietnia 2013

Mała zmiana

Kochane,

Chciałabym wam pokazać,jak zmieniliśmy naszą sypialnię,mam nadzieję że na lepsze :)
Mi się zamarzył kolor czerwony :)

Nasz pokój wyglądał tak :









To już w trakcie zdzierania tapety,zrywania wszystkiego i usuwania mebli.
Dużo było pracy,w większości wszystko zrobił mój mąż i dziękuję mu za to :D

Robiliśmy podłogę,ściany,zmiana drzwi i futryny.Oczywiście meble również.

A tak w trakcie remontu i po :D





Pokój umeblowany,troszkę mamy tam mebli,ale jakoś trzeba wszystko pomieścić ;)






Kochane,
dodałam kilka rzeczy do zakładki wymiana
zapraszam :)

http://kolorowy-misz-masz.blogspot.com/p/wyprzedazwymiana.html

2 komentarze:

  1. ładnie:) choc ja nie zasnęłabym w czerwonym:) beż to mój faworyt zawsze i wszędzie..chłodny beż- nie karmelowy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z sypialnią chciałam zaszaleć :) jasny mam salon,który też chcę wam pokazać :)

      Usuń

Instagram