sobota, 13 kwietnia 2013

Co z tą zupą?!

Tak jak wam pisałam,
pierwszy raz robiłam zupę węgierską.Mój mąż bardzo ją lubi więc postanowiłam że zrobię mu przyjemność i ją ugotuję.
Muszę wam powiedzieć że było ciężko.

A oto przepis z którego korzystałam:

Składniki:
*2 litry bulionu
*500g wołowiny
*2 cebule
*2 papryki,ja użyłam czerwonej i żółtej
*500g ziemniaków
*2 łyżki słodkiej papryki
*3 pomidory
*3 ząbki czosnku
*1 łyżeczka ostrej papryki
*sól
*pieprz

Przygotowanie:
Wołowinę podsmażyć na rumiano.Podsmażone mięso przyprawić solą i pieprzem,podlać szklanką bulionu i dusić ok. 1,5 godziny,aż mięso będzie miękkie.Cebulę i czosnek posiekać,pomidory obrać ze skóry i pokroić w kostkę.Paprykę również pokroić w kostkę.Na patelni przesmażyć cebulę z czosnkiem do zeszklenia.Dodać paprykę,po 5 minutach dodać pomidory i przyprawy,dusić ok 15 minut.Mięso połączyć z bulionem oraz zawartością patelni i zagotować.Dodać ziemniaki i gotować razem przez 15 minut.Doprawić zupę solą,pieprzem i przyprawami.

Zupa jest trochę czasochłonna,ale dobra.Moja wyszła ciut za ostra jak dla mnie,ale zjadliwa :D




To moja zupka
Wydaje mi się jednak,że nie będzie u mnie często gościć.Nie przepadam za takimi wynalazkami.

A jak to jest u was?
Macie jakieś ciekawe przepisy? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram