niedziela, 14 kwietnia 2013

Jak się spisała? Chyba dobrze....

Mowa tutaj o Masce 2 minutowej do włosów marki Balea.
Nie  pamiętam ile za nią zapłaciłam ponieważ była kupiona w zbiorowych zakupach,ale myślę że coś ok. 8-10zł
Pojemność produktu to 150ml,bardziej chyba jednak wolę większe pojemności ale to nie jest problem.

Maska 2 minutowa do włosów farbowanych kokos - kwiat tiara,ochrona koloru,tak brzmi cała nazwa,prynajmniej polska

A tutaj krótki opis i działanie maski:

Maska do włosów farbowanych i przyciemnianych,intensywnie chroni kolor,nadaje włosom blask,sprawie,że włosy są miękkie aż po same końce.
Włosy nie blakną,nie matowieją,kolor jest zachowany dzięki formule z aktywnymi filtrami UV,ekstraktem z kokosa i wyciągu z polinezyjskich kwiatów tiara.Natomiast kompleks odbudowujący z witaminą B3 i prowitaminą B5 sprawia,że włosy są gładkie.Przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry głowy dla wszystkich rodzajów włosów.

Utrzymuje prawidłowe PH skóry.

Zastosowanie:
po umyciu osuszyć włosy ręcznikiem,delikatnie wmasować we włosy,pozostawić na 2 minuty,dokładnie spłukać niezbyt ciepłą wodą

SKŁAD: AQUA · CETEARYL ALCOHOL · ISOPROPYL PALMITATE · GLYCERIN · CETRIMONIUM CHLORIDE · BEHENTRIMONIUM METHOSULFATE · PHENOXYETHANOL · COCOS NUCIFERA OIL · GARDENIA TAHITENSIS FLOWER EXTRACT · PARFUM · SODIUM BENZOATE · GLYCERYL STEARATE SE · CETEARYL ISONONANOATE · HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL · LECITHIN · AMORPHOPHALLUS KONJAC ROOT POWDER · POTASSIUM SORBATE · PROPYLENE GLYCOL · PANTHENOL · BENZOPHENONE-4 · TETRASODIUM IMINODISUCCINATE · CITRIC ACID · LACTIC ACID · COUMARIN · ANISE ALCOHOL · TOCOPHEROL.




Moja opinia:

Maski używałam po każdym myciu włosów,czyli jakoś co 2-3 dni.
Konsystencja nie była ani rzadka,ani za bardzo zbita,taka w sam raz.
Zapach mi odpowiada,niektórzy mówią że za intensywny.
Włosy po masce miałam gładkie,ładnie pachniały i lepiej się rozczesywały

Jednym słowem jestem na TAK!!
Daję jej 5/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram