środa, 24 kwietnia 2013

Uzupełnienie kosmetyków

Tak,
postanowiłam kupić kilka nowości,jak dla mnie.

Wczoraj dotarł do mnie suchy szampon Batiste Wild,pachnie cudownie i już mu się oddałam :D

Dzisiaj specjalnie udałam się do jednego stoiska w Paese w moim mieście po piaskowy lakier :)
Wybrałam brokatowy,czarno - srebrny.
9 ml produktu kosztowało 15,90 zł

Przy okazji przechodziłam koło sklepu Helfy i postanowiłam w końcu tam wejść.Przyznam,że w środku pachnie pięknie!
Dużo różnych produktów,można by tam spędzić trochę czasu,ale ja wybrałam tylko mój poszukiwany olej Dabur Vatika olej kokosowy 150 ml za 11,50 zł.

Dodatkowo kończy mi się malinowe mydło w płynie Balea,więc kupiłam tym razem mydło brzoskwiniowe Balea 500 ml za 4,50 zł.Pięknie pachną te mydła!







Lakier planuję wypróbować już dzisiaj,bo nie daje mi spokoju :D W zasadzie na początku jak pokazywałyście te lakiery P2 na swoich blogach,pojawił się też Barry M,miałam mieszane uczucia.Sama nie wiedziałam czy taki lakier chcę.
Później jednak stwierdziłam że bardzo chcę i firma Paese wyszła mi naprzeciw :)

Olej kokosowy mam właśnie na włosach.
W buteleczce jak go wąchałam,pachniał mi troszkę jakby cytrynowo.
Po polaniu buteleczki ciepłą wodą i wylaniu oleju na dłoń,poczułam nutkę kokosową :)

Ciekawa jestem efektu po zmyciu go z włosów :)

2 komentarze:

  1. lakier wygląda ciekawie. Olej kokosowy mam już ponad rok, ciągle ....zamknięty :(

    OdpowiedzUsuń

Instagram