niedziela, 21 kwietnia 2013

Elegancja

Przy wczorajszym malowaniu paznokci,nie wiedziałam jaki wybrać lakier.
Wysypałam wszystkie z koszyczka i zaczęłam szperać.

Grzebiąc tak,doszłam ndo wniosku że dawno nie miałam french'a.
No i wybrałam trio które dawno chciałam wypróbować w takim połączeniu.

*na końcówkę biały Ados 55
*mleczny mój ulubiony Orly Rose Colored Glasses
*mały dodatek Opi Pirouette My Whistle









Póki co nie mam jeszcze odprysków,bo przy takim mani szybko mi się pojawiają,
Dobrze się w nim czuję,lubię czasem taką odskocznię :)

Dzisiaj znów pogoda się udała,chociaż wieje troszkę nieprzyjemny wiatr,ale co tam,ważne że świeci piękne słońce!

Udało nam się dzisiaj kupić piękny dywanik do salonu,szaro - turkusowy,bardzo mi się podoba.

W najbliższych postach postaram się zaprezentować wam mój salon,obiecuję :)

3 komentarze:

Instagram